9 Şubat 2013 Cumartesi

Dişimden Arta Kalanlar


Bu soğuk nevale insan evladı biraz da (d)işten konuşmak ister

O hepinizin korktuğu dişhekimi var ya hani gözünüzde canlandırdığınız, matkaplı,  kabusların baş karakterleri
Hah!
Ben işte onlardan değilim
Sevimliyim ki ben :D :D
Hem sevimli, hem genç, hem sempatik, hem dişhekimi ahahahahaha
Hepsinin bir araya gelmesi mümkünse tabi :D :D
İşimiz insan, insanların ağız kokusunu çekiyoruz gibi klişe lafları bi kenara bırakarak aramızda geçen eğlenceli, unutulmaz, düşündürücü bazen de gereksiz anları paylaşmak isterim.
**Hipokrata ihanet etmeden kimseyi incitmeden isim vermeden yapmak gerek. Bunu başaramadığım noktalarda beni uyarabilirsiniz*

Bazıları benim başıma gelen, bazıları şahit olduklarım
H: hasta
DT: dişhekimi
DR: doktor




H: Size şöyle bir tepside börek yapacağım. Saat kaçta yemek yiyorsunuz ve neli börek seversiniz?
salak bir gülümseme ve hiç inandırıcılığı olmayan ifade ile hekim
DT: Hiç gerek yok. Teşekkür ederim
H: Aaa. yok vallahi getireceğim.
Anında
DT: Zaten böyle şeylere hayır diyemem. Saat 12-13 arası yiyoruz. Neli olduğu önemli değil ben genel olarak severim zaten 
hahahahah
Bazen hekim oburdur...Bazen bunu gizlemeye bile çalışmaz...


H: Ay ben seni çok sevdim. Keşke daha önce tanısaydım kaynımın oğluna alırdım.
DT: Yaaa :(
Başka bir doktorun yorumu
DR: Görücü usulünde bile şansın yok.
hahahahahahah
Bazen hekim bahtsızdır...evde kalmıştır...


H: Diştaşı yeniden oluşmaması için ne yapmalıyım doktor hanım?
DT: Dişlerinizi fırçalamalısınız ve muhakkak diş ipi kullanmalısınız.....bla bla bla(uzun uzun anlatılır)
H: Diş fırçalamayı sevmiyorum başka bir çözümü yok mu?
DT: Yemek yemeyi bırakabilirsiniz.
H: !!!!
Bazen hekim tam bir alternatif çözüm bulucudur....





H: Bir önceki dişçime bıçak çekmiştim hoca!
DT: Davye(herkesin kerpeten olarak bildiği) elimdeyken söylemeniz iyi olmadı. Ya yanlış dişi çekersem! 
H:!!!
Hasta 1.80 ve inanılmaz irikıyımken, hekim minyon olmasına rağmen bazen fazla cesurdur...








H: Hocam! Ağzım kokuyor, karım benimle yatmıyor!..
DT: Hmmm... Diştaşlarınızı temizleyip evliliğinizi kurtaralım o zaman :)
İçses: Şimdi çocuklarına da benim adımı koymaları gerekir.
Bazen hekim evlilik terapistidir...



Bazen hekim çok konuşur ve susmasını bilmelidir...
Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder